Uncategorized
Comments 3

ﺍﯾﮏ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﺳﯽ ﺍﻟﺠﮭﻦ


نوید تاج غوریﺍ
ﺍﯾﮏ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ
” ﺁﭖ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﮏ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟ ”
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ ” ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ” ۔
ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﮯ ” ﭘﮭﺮ ﺑﮭﯽ ” ۔
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ” ﺍﻟﺤﻤﺪﻟﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ ﮐﺎ ﺩﯾﺎ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ۔
ﻃﻨﺰﯾﮧ ﻓﺮﻣﺎﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﮐﮧ ” ﮐﮩﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﻧﺎ ﮨﻮ، ﺑﻨﺪﮮ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ”
ﺍﺩﺏ ﺳﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯽ، ” ﺣﻀﻮﺭ ﻣﯿﮟ ﭘﮑﯽ ﺳﮍﮎ ﭘﺮ ﭼﻠﻨﺎ ﭘﺴﻨﺪ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﻮﮞ، ﭘﮕﮉﻧﮉﯾﺎﮞ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﻮﮞ۔ ”
ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﺩﻓﻌﮧ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﻧﮩﯿﮟ، ﺍﮐﺜﺮ ﻟﻮﮒ ﺍﭼﮭﮯ ﺑﮭﻠﮯ ﺳﻤﺠﮭﺪﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﭘﮍﮬﮯ ﻟﮑﮭﮯ ﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﮐﺴﯽ ﻣﺴﻠﮏ ﮐﯽ ﭘﯿﺮﻭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ۔
ﺗﻮ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﯾﮏ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﺳﯽ ﺍﻟﺠﮭﻦ ﮨﮯ، ﺁﭖ ﻣﺪﺩ ﮐﺮ ﺩﯾﺠﺌﮯ۔ ﺧﻄﺒﮧ ﺣﺠۃﺍﻟﻮﺩﺍﻉ ﺍﻭﺭﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﻣﻮﻗﻌﮯ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﺗﻮ ﺁﭖ ﺳﺐ ﻧﮯ ﯾﻘﯿﻨﺎ ” ﭘﮍﮬﺎ ﮨﻮﮔﺎ۔ ﮐﻮﺋﯽ ﻻﮐﮫ ﺳﻮﺍ ﻻﮐﮫ ﮐﺎ ﻣﺠﻤﻊ ﺗﮭﺎ۔ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﺘﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺍﻭﺭ ﻧﻮ ﻣﺴﻠﻢ ﺷﯿﻌﮧ ﺗﮭﮯ ﯾﺎ ﺳﻨﯽ؟
ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻧﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ
1703 ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺟﺐ ﻋﺒﺪﺍﻟﻮﮨﺎﺏ ﻧﺠﺪﯼ،
1856 ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺧﺎﻥ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ،
1866 ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺩﺍﺭﻟﻌﻠﻮﻡ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ،
ﻟﮓ ﺑﮭﮓ 100 ﺳﺎﻝ ﭘﮩﻠﮯ ﺟﺐ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﻭﺭ ﺳﻠﻔﯽ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﺟﺐ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﺗﮭﮯ
ﺗﻮ ﻋﺎﻡ ﺳﺎﺩﮦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﯿﺎ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﯿﺎ ﺍﻥ ﺳﺐ ﺗﺤﺮﯾﮑﻮﮞ، ﻣﺪﺭﺳﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺷﺨﺼﯿﺎﺕ ﻧﮯ ﺧﻮﺩ ﯾﺎ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺎﻧﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﻠﮏ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﺎ ﺭﻭﭖ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﮬﺎﺭﺍ ؟
ﮐﯿﺎ ﺍﻥ ﺳﺐ ﻧﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﯿﺎ ﯾﺎ ﻣﺘﺤﺪ ﮐﯿﺎ؟
ﺭﻧﮓ، ﻧﺴﻞ، ﺯﺑﺎﻥ، ﻋﻼﻗﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺮﺍﺩﺭﯼ ﮐﯽ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﯿﺎ ﺍﺑﮭﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻧﺎﮐﺎﻓﯽ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﻣﺬﮨﺐ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﻓﺮﻗﮯ ﻣﺘﻌﺎﺭﻑ ﮐﺮﻭﺍﺋﮯ ﮔﺌﮯ؟
ﮐﯿﺎ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺍﺳﺎﺗﺬﮦ، ﺟﻦ ﮐﻮ ﮨﻢ ﺁﺋﻤﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﮐﯿﺎ ﮨﻢ ﮐﻮ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﭘﻮﺭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺑﮭﯽ ﺣﻨﻔﯽ، ﻣﺎﻟﮑﯽ، ﺷﺎﻓﻌﯽ، ﺣﻨﺒﻠﯽ، ﺍﻭﺭ ﺟﻌﻔﺮﯾﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﭩﻨﮯ ﮐﺎ ﺩﺭﺱ ﺩﮮ ﮐﺮ ﮔﺌﮯ؟
ﺗﺼﻮﻑ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﺟﻮ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﺑﻨﺎﺋﮯ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﺟﺪﺍ ﮐﺌﮯ ﮔﺌﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﺍﻟﮓ ﮨﮯ۔
ﻣﯿﺮﯼ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺭﮨﻨﻤﺎﺋﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﮮ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﻣﺤﺾ ﻓﻘﮩﯽ، ﻓﮑﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﻤﯽ ﻣﺴﺎﻟﮏ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﻣﺴﺠﺪﯾﮟ ﮐﯿﻮﮞ ﺍﻟﮓ ﮨﯿﮟ؟
ﮈﺍﮌﮬﯽ ﮐﺎ ﺳﺎﺋﺰ، ﭨﻮﭘﯽ ﮐﺎ ﺳﭩﺎﺋﻞ، ﻋﻤﺎﻣﮯ ﮐﺎ ﺭﻧﮓ، ﺟﮭﻨﮉﮮ ﮐﯽ ﺷﺒﯿﮧ، ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﮨﺎﺗﮫ ﺑﺎﻧﺪﮬﻨﮯ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ، ﺍﻭﺭ ﻣﺪﺭﺳﮯ ﮐﺎ ﺳﻠﯿﺒﺲ ﮐﯿﻮﮞ ﺍﻟﮓ ﮨﮯ؟
ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺍﺗﻨﯽ ﺧﻮﻓﻨﺎﮎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ، ﺭﺳﻮﻣﺎﺕ، ﺗﮩﻮﺍﺭ، ﺑﭽﮯ ﺍﻭﺭﺑﭽﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ، ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺍﻣﺎﻡ، ﺣﺘﯽ ﮐﮧ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺗﮏ ﺑﺎﻧﭧ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮩﺎﮞ ﺷﮩﮧ ﺩﻣﺎﻏﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﺎﻻ، ﺳﻔﯿﺪ، ﻧﺎﺭﻧﺠﯽ، ﮨﺮﺍ ،ﭘﯿﻼ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﻮﺭﺍ ﺳﺐ ﺭﻧﮓ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﮐﺮ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺳﺎﺭﺍ ﺯﻭﺭ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﮐﯿﻮﮞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﮨﻤﯿﮟ ﺟﺲ ‘ ﺣﺎﻟﺖ ‘ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺩﯾﮑﮭﮯ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﮨﻢ ‘ ﺍﻟﮓ ‘ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻓﻼﻧﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺟﻨﺎﺏ ﻭﺍﻻ ﻣﺠﮫ ﮐﻢ ﻋﻠﻢ ﺍﻭﺭ ﮐﻢ ﻋﻘﻞ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﺩﯾﮟ ﮐﮧ ﻣﺪﺭﺳﻮﮞ، ﻓﺘﻮﻭﮞ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﻧﮑﻼ ﮨﻮﺍ ﻣﺴﻠﮏ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻗﮧ ﻣﻮﺭﻭﺛﯽ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮ ﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺑﭽﮧ ﺑﮭﯽ ﮐﺴﯽ ﻣﻠﭩﯽ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﭘﺮﺍﮈﮐﭧ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻟﯿﺒﻞ ﻟﮕﺎ ﮐﺮ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻣﺎﮈﺭﻥ ﮐﺎﺭﭘﻮﺭﯾﭧ ﮐﻠﭽﺮ، ﻣﺎﺭﮐﯿﭩﻨﮓ ﺍﻭﺭ ﺑﺮﺍﻧﮉﻧﮓ ﺗﻮ ﺍﺑﮭﯽ ﮐﻞ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﻟﮕﺘﯽ ﮨﮯ۔
ﺁﺝ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﭼﮭﮯ ﺩﻭﺭ ﺗﮭﮯ ﺷﺎﺋﺪ ﻭﮦ ﺟﺐ ﻣﻨﺎﻇﺮﮮ ﺍﻭﺭ ﭼﯿﻠﻨﺞ ﮐﯿﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻭﻝ ﺍﻭﻝ ﺑﺤﺚ ﻣﺒﺎﺣﺜﮧ ﮨﯽ ﺗﮭﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﭘﮭﺮ ﺑﺎﺕ ﺁﮔﮯ ﺑﮍﮬﺘﯽ ﮔﺌﯽ۔ ﭘﮩﻠﮯ ﺗﻮ ﻣﺤﺾ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻮ ﻟﻌﻨﺖ ﻣﻼﻣﺖ ﺍﻭﺭ ﺗﺒﺮﮮ ﺑﮭﯿﺞ ﮐﺮ ﮐﺎﻡ ﭼﻼ ﻟﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ، ﭘﮭﺮ ﮐﻔﺮ ﮐﮯ ﻓﺘﻮﮮ ﻣﺎﺭﮐﯿﭧ ﻣﯿﮟ ﺁﺋﮯ۔ ﺑﺎﺕ ﺟﻨﺖ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺯﺥ ﮐﮯ ﺳﺮﭨﯿﻔﯿﮑﯿﭧ ﺑﺎﻧﭩﻨﮯ ﺗﮏ ﭼﻠﯽ ﮔﺌﯽ۔ ﭘﮭﺮ ﭼﻨﺪ ” ﺟﺪﺕ ﭘﺴﻨﺪﻭﮞ ” ﻧﮯ ﺳﯿﺪﮬﺎ ﻭﮨﺎﮞ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺫﻣﮧ ﺑﮧ ﺍﺣﺴﻦ ﻭ ﺧﻮﺑﯽ ﻟﮯ ﻟﯿﺎ۔ ﭨﯿﮑﻨﺎﻟﻮﺟﯽ ﻧﮯ ﺗﺮﻗﯽ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ” ﺳﺎﺋﯿﻨﺴﺪﺍﻥ ” ﮔﺮﻭﮦ ﺩﺭ ﮔﺮﻭﮦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺟﻨﺖ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺩﻭﺯﺥ ﮐﻮ ﺭﻭﺍﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ۔ ﻣﯿﺮﮮ ﺭﺳﻮﻝ ﮨﺎﺩﯼ ﻭ ﺑﺮﺣﻖ ﻧﮯ ﺗﻮ ﻣﻨﻊ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﭘﺴﺘﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺍﺷﺎﺭﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﻨﯽ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﺳﮯ ﺗﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﮨﻤﺎﺭﮮ 73 ﻓﺮﻗﮯ ﮐﮩﮯ، ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻓﺮﻗﮯ ﮐﮯ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻭﺭ ﺟﻨﺘﯽ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺯ ﮔﮭﮍ ﻟﯿﺎ، ﺍﻭﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﺳﺐ ﮐﻮ ﭨﮭﮑﺎﻧﮯ ﻟﮕﺎ ﺩﯾﺎ۔ ﺍﺏ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﻮ ﭘﺘﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮐﮩﺘﮯ،
ﻟﯿﮑﻦ ﻧﺼﻒ ﺻﺪﯼ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﺑﻦ ﺍﻧﺸﺎﺀ ﻧﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ،
” ﺩﺍﺋﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﮐﺌﯽ ﺍﻗﺴﺎﻡ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﯾﮏ ﺩﺍﺋﺮﮦ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ۔ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ ۔ ﺍﺏ ﻋﺮﺻﮧ ﮨﻮﺍ ﺩﺍﺧﻠﮧ ﺑﻨﺪ ﮨﮯ ﺻﺮﻑ ﺧﺎﺭﺝ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ .”
ﺧﺪﺍ ﻧﮯ ﺗﻮ ﮐﮩﺎ ” ﺍُﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﺎ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﯾﻦ ﮐﻮ ﭨﮑﮍﮮ ﭨﮑﮍﮮ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻗﮯ ﻓﺮﻗﮯ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ۔ ﺳﺐ ﻓﺮﻗﮯ ﺍﺳﯽ ﺳﮯ ﺧﻮﺵ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺍُﻥ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮨﮯ ” ‏( ﺳﻮﺭﮦ ﺍﻟﺮﻭﻡ ‏) ۔
ﺍﻭﺭ ﺧﺪﺍ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺗﻮ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ” ﺟﻦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺩﯾﻦ ﮐﻮ ﻓﺮﻗﮯ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮔﺮﻭﮨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﭧ ﮔﺌﮯ، ‏( ﺍﮮ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ‏) ﮐﮩﮧ ﺩﻭ ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﺍﻥ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﻭﺍﺳﻄﮧ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﮨﮯ ﭘﮭﺮ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﻭﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﺍﻥ ﮐﻮ ‏( ﺳﺐ ‏) ﺑﺘﺎﺋﮯ ﮔﺎ ” ‏( ﺳﻮﺭﮦ ﺍﻻﻧﻌﺎﻡ ‏) ۔
ﯾﮧ ﺁﯾﺖ ﺑﮭﯽ ﺗﻮ ﺳﺐ ﮐﻮ ﯾﺎﺩ ﮨﯽ ﮨﻮﮔﯽ ﮐﮧ ” ﺳﺐ ﻣﻞ ﮐﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺭﺳﯽ ﮐﻮ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﭘﮑﮍﮮ ﺭﮨﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﺗﻔﺮﻗﮯ ﻣﯿﮟ ﻧﮧ ﭘﮍﻧﺎ ” ‏( ﺳﻮﺭﮦ ﺁﻝ ﻋﻤﺮﺍﻥ ‏) ۔
ﺍﻭﺭ ﮐﯿﺎ ﺧﺪﺍ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﺬﺍﺏ ﺳﮯ ﺗﺸﺒﯿﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯼ؟ ﺟﺐ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ” ﮐﮩﮧ ﺩﻭ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻗﺪﺭﺕ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻢ ﭘﺮ ﺍﻭﭘﺮ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﯾﺎ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﭘﺎﺅﮞ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﺳﮯ ﻋﺬﺍﺏ ﺑﮭﯿﺠﮯ ﯾﺎ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻓﺮﻗﮧ ﻓﺮﻗﮧ ﮐﺮﺩﮮ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﮮ ‏( ﺳﮯ ﻟﮍﺍ ﮐﺮ ﺁﭘﺲ ‏) ﮐﯽ ﻟﮍﺍﺋﯽ ﮐﺎ ﻣﺰﮦ ﭼﮑﮭﺎﺩﮮ۔ ﺩﯾﮑﮭﻮ ﮨﻢ ﺍﭘﻨﯽ ﺁﯾﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺲ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺳﻤﺠﮭﯿﮟ ” ‏( ﺳﻮﺭﮦ ﺍﻻﻧﻌﺎﻡ ‏) ۔
ﺟﻮ ﺩﯾﻦ ﻓﺮﻕ ﻣﭩﺎﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻟﮍﯼ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻭﻧﮯ ﺁﯾﺎ ﺗﮭﺎ،ﺍﺱ ﮐﻮ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺍﻟﭧ ﺑﻨﺎ ﮐﺮ ﺧﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮫ ﺩﯾﺎ۔ ﻣﺠﮭﮯ ﺳﻤﺠﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﮭﯽ ﻓﺎﺭﻡ ﭘﺮ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺟﺐ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﮏ ﮐﺎ ﺧﺎﻧﮯ ﺧﺎﻟﯽ ﭼﮭﻮﮌﺗﺎ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﯿﻮﮞ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺟﺐ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﮐﺮﻭﺍﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺻﺮﻑ ﺍﻟﺤﻤﺪﻟﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﻮﮞ ﮐﮩﻨﮯ ﭘﺮ ﺷﺮﻣﻨﺪﮔﯽ ﮐﯿﻮﮞ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔
ﮐﯿﺎ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﻧﻈﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺁﯾﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮔﺰﺭﯼ ﮐﮧ ” ﺍﺱ ‏( ﺍﷲ ‏) ﻧﮯ ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﻧﺎﻡ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ‏( ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﻣﯿﮟ ‏) ﺑﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ‏( ﻗﺮﺁﻥ ‏) ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺗﺎﮐﮧ ﯾﮧ ﺭﺳﻮﻝِ ‏( ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ‏) ﺗﻢ ﭘﺮ ﮔﻮﺍﮦ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﻢ ﺑﻨﯽ ﻧﻮﻉ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﭘﺮ ﮔﻮﺍﮦ ﮨﻮ ﺟﺎﺅ ’’ ۔ ‏( ﺳﻮﺭﮦ ﺍﻟﺤﺞ ‏) ۔
ﻣﻌﺎﺫﺍﻟﻠﮧ،ﻧﻌﻮﺫ ﺑﺎﻟﻠﮧ ﮨﻢ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺗﮑﺒﺮ ﮐﯿﺎ ﺍﺗﻨﮯ ﺑﮍﮮ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﮨﻢ ﮐﻮ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﮐﻤﯽ ﻟﮕﺘﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺩﯾﺌﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻧﺎﻡ ﯾﻌﻨﯽ ﺻﺮﻑ ﻣﺴﻠﻢ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺷﯿﻌﮧ، ﺳﻨﯽ، ﻭﮨﺎﺑﯽ، ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ، ﺳﻠﻔﯽ، ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﯾﺎ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻟﮕﺎ ﮐﺮ ﭘﻮﺭﺍ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺳﺐ ﺍﻣﺎﻣﯿﻦ ﮐﻮ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ؟
ﺍﮔﺮ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﻣﺴﻠﮯ ﭘﺮ ﺳﭙﯿﺸﻠﺴﭧ ﮈﺍﮐﭩﺮﺯ ﮐﺎ ﭘﯿﻨﻞ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺭﺍﺋﮯ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﮔﺮ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﮐﯿﺲ ﻣﯿﮟ ﺳﭙﺮﯾﻢ ﮐﻮﺭﭦ ﮐﮯ ﺟﺠﺰ ﺍﺧﺘﻼﻓﯽ ﻧﻮﭦ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﮨﯽ ﻣﻈﮩﺮ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﭘﺮ ﺳﺎﺋﻨﺴﺪﺍﻥ ﻣﺘﻨﻮﻉ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﭘﯿﺶ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮨﻢ ﮐﺒﮭﯽ ﻃﺐ،ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺋﻨﺲ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﺎﮨﺮﯾﻦ ﭘﺮ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ، ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﻣﺴﺎﻟﮏ ﻗﺎﺋﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯﻣﺸﺘﺮﮐﮧ ﻧﻘﺎﺋﺺ ﻧﮩﯿﮟ ﻧﮑﺎﻟﺘﮯ۔ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﯾﮏ ﻃﺎﻟﺐ ﻋﻠﻢ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺳﮯ ﺳﺐ ﮐﻮ ﻣﺎﻥ ﮐﺮ ﺍﻭﺭ ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻠﻢ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﮨﻤﯿﮟ ﮐﺲ ﭼﯿﺰ ﻧﮯ ﮐﺎﭨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻢ ﺩﺭ ﺑﺪﺭ، ﺭﻧﮓ ﺑﺮﻧﮕﯽ ﺩﮐﺎﻧﻮﮞ ﭘﺮ ﭘﮭﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺻﻞ ﺗﻮ ﺩﻭﺭ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ،ﮐﯿﻮﮞ ﻧﻘﻞ ﮐﮯ ﺩﮬﻮﮐﮯ ﻣﯿﮟ ﺧﺎﻟﯽ ﺭﻧﮕﯿﻦ ﭘﯿﮑﻨﮓ ﺍﭨﮭﺎﺋﮯ ﻟﺌﮯ ﭘﮭﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ !
ﺗﻮ ﻣﯿﺮﯼ ﯾﮧ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﺳﯽ ﺍﻟﺠﮭﻦ ﮨﮯ …
ﻣﻨﻘﻮﻝ
ﻣﯿﺮﯼ ﺭﺍﺋﮯ ﻣﯿﮟ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺣﺒﺎﺏ ﮐﻮ ﯾﮧ ﭘﻮﺳﭧ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭘﮭﯿﻼﻧﯽ ﭼﺎﮨﺌﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﮐﭽﮫ ﻟﻮﮒ ﺗﻮ ﺷﻌﻮﺭ ﭘﺎ ﺟﺎﺋﯿﮟ۔

This entry was posted in: Uncategorized

by

Vision 21 is Pakistan based non-profit, non- party Socio-Political organisation. We work through research and advocacy for developing and improving Human Capital, by focusing on Poverty and Misery Alleviation, Rights Awareness, Human Dignity, Women empowerment and Justice as a right and obligation. We act to promote and actively seek Human well-being and happiness by working side by side with the deprived and have-nots.

3 Comments

  1. مہربانی فرما کر اس پر نام مینشن کر دیں۔ شکریہ
    ، یہ تحریر میری لکھی ہوئی ہے

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s